acum un an 06.01.2023
Vei beneficia de:
un salariu de până la 4600 EUR brut / lună;
al 13-lea salariu;
20 zile de concediu + 6 zile de recuperare;
suport în găsirea unei cazări din partea firmei angajatoare;
contract de muncă încheiat direct cu angajatorul belgian pentru o perioadă nedeterminată (nu cu detașare sau PFA);
contract de mediere transparent cu societatea Silverhand, conform legii 156/2000, fără comision sau alte taxe, fără clauze abuzive;
ajutor și consultanță din partea angajatorului belgian în vederea deschiderii unui cont bancar în Belgia și a îndeplinirii altor formalități la instituțiile belgiene;
dreptul la concediu;
traducerea actelor în limba engleză oferită gratuit de compania noastră;
îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre;
asigurări (medicală, în caz de accident);
dezvoltare și avansare pe plan profesional;
loc de muncă stabil și sigur la angajator serios și verificat;
Atribuțiile postului:
managementul planificării activității de producție bazate pe cerințele clienților, indicatorii de performanță și posibilitățile/limitările lanțului de aprovizionare;
optimizarea producției bazate pe resursele de muncă și ale depozitelor;
supervizarea producției cu scopul realizării unor servicii de calitate pentru clienții interni și externi;
responsabil pentru achiziții, indicatori de performanță, distrubuție și transporturi/livrări;
participarea activă la implementarea propunerilor de îmbunătățire oferite de echipa de management a lanțului de aprovizionare;
asigurarea pregătirii și ajustării planului de producție săptămânal bazat pe capacitatea de producție și disponibilitatea materialelor;
conducerea sedințelor zilnice, săptămânale și lunare cu echipa de producție pentru asigurarea unei comunicări transparente;
gestionarea planificării de producție, sub îndrumarea liderului de echipă;
revenirea asupra potențialelor nereguli cu privire la calitate;
coordonarea împreună cu Managerul Lanțului de Aprovizionare și Managerul Fabricii în situația introducerii unor elemente noi în procesul de producție;
raportare cu privire la indicatorii de performanță;
alte atribuții stabilite în fișa postului sau de către superior.
Cerințele postului:
cunoștințe de limba engleză - la nivel avansat;
limba olandeză constituie un avantaj;
experiență de minim 8-10 ani în domeniu;
diplomă de licență sau master în managementul afacerilor, aprovizionare sau logistică;
permis de conducere categ.B reprezintă un avantaj;
cunoștințe bune de Microsoft Excel și SAP;
abilități bune de comunicare, organizare și orientat către rezultate;
seriozitate și punctualitate din partea candidaților.
Vrei un job?
Contactează-ne la numărul de telefon: 0771 398 414.
Lasă-ne mai jos datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
Te asigurăm că serviciile noastre de plasare a forței de muncă în străinătate sunt și vor rămâne mereu gratuite!